وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

راه‌ های سفید شدن پوست بصورت طبیعی

راه‌ های سفید شدن پوست

راه‌ های سفید شدن پوست بصورت طبیعی

راه‌ های سفید شدن پوست

خیلی از افراد از جمله خانم‌ها علاقه زیادی دارند که پوستی روشن و شفاف داشته باشند. و معمولا با علاقه و جدیت دنبال راه‌های سفید شدن پوست مخصوصا روشن شدن پوست صورت هستند. هزینه‌های زیادی هم بابت این موضوع می‌کنند. ما در این مطلب به شما راه های سفید شدن پوست را بصورت طبیعی نشان می‌دهیم.

راه‌ های سفید شدن پوست

ما به شما توصیه می‌کنیم به جای هزینه‌های گزاف و استفاده از  بعضی محصولات آرایشی که گاها مضراتی هم در پی دارد، با خوردن این 5 ماده خوراکی، به روشن شدن پوست خود کمک کنید.

خوراکی‌های سفید کننده پوست

سفید شدن پوست با گردو

گردو به دلیل غنی بودن از جهت ویتامین E و اسید چرب امگا 3 در درخشندگی و لطافت پوست نقش تاثیر گذاری دارد. این مواد موجب حفاظت پوست از آسیب‌های نور خورشید می‌شوند. روزانه مقداری گردو در رژیم غذایی خود بگنجانید تا فواید گردو را واضحتر بینید.

راه‌ های سفید شدن پوست

فواید دانه چیا برای پوست

دانه‌های چیا برای پوست و مو بسیار مفید می‌باشند. این دانه‌ها سرشار از امگا 3، پروتئین و فیبر هستند. امگا 3 در دانه چیا باعث افزایش جریان خون و نیز کاهش التهاب و خشکی پوست می‌شود و پوست شما را درخشان می‌کند. دانه‌های چیا می‌توانند تا 12 برابر وزن خود آب جذب می‌کنند و این خاصیت دانه چیا موجب تامین آب مورد نیاز پوست برای مدت طولانی شود.

راه‌ های سفید شدن پوست بصورت طبیعی

راه‌ های سفید شدن پوستفواید عدس برای پوست

عدس جزء آن دسته از حبوباتی است که سرشار از پروتئین و آهن است که این دو موجب تقویت موی سر و تمام موهای بدن می‌شوند. اگر ریشه‌های مو قوی و سالم باشند، پوست شما نیز درخشان و سالم می‌شود.

راه‌ های سفید شدن پوست

اسفناج و سلامت پوست

اسفناج این سبزی پرخاصیت شامل بتاکاروتن، ویتامین E و ویتامین C است که موجب محافظت پوست از اشعه‌های مضر خورشید می‌گردند. ویتامین K  و فولات که در اسفناج  وجود دارند موجب از بین رفتن تیرگی دور چشم و رفع آکنه و لکه‌های پوستی می‌شوند. ویتامین C موجود در اسفناج نیز نقش مهمی در رشد سلول‌های سالم پوست دارد.

راه‌ های سفید شدن پوست

فواید شکلات تلخ برای پوست

آیا می‌دانید شکلات تلخ دوستی مهربان برای پوست محسوب می‌شود و مصرف شکلات تلخ توصیه می‌شود؟ شکلات تیره از پوست در برابر آسیب‌های نور خورشید محافظت می‌کند و به سلامت پوست کمک زیادی می‌کند. کاکائوی خام سرشار از آنتی اکسیدان‌های ضد پیری بنام فلانوئید است که با رادیکال‌های آزاد که عامل پیری پوست می‌باشند، مبارزه می‌کنند. شکلات تلخ به دلیل اینکه منبعی غنی از ویتامین‌های A ،B1 ،C ،D ،E و آهن و کلسیم می‌باشد، یک مرطوب کننده طبیعی برای پوست محسوب می‌شود.

گردآوری : وب سایت بروزسلامت پوست و مو – راه‌ های سفید شدن پوست بصورت طبیعی

سفید شدن پوست صورت سبزه, سفيد كردن پوست دست, سفید شدن پوست بدن, برای سفید شدن پوست صورت چه باید کرد, ماسک برای صاف شدن پوست صورت, داروی گیاهی برای روشن شدن پوست صورت, چگونه خیلی سریع سفید شویم, ماسک سفید کننده صورت خانگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *