وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

چطور گوشی خود را سریع تر شارژ کنیم ؟

Charging Mobile
چطور گوشی خود را سریع تر شارژ کنیم ؟

چه چیزی بدتر از یک گوشی از کار افتاده است ؟ گوشی که زمان زیادی طول می کشد تا شارژ شود ! این موضوع ممکن است تا حالا برای شما اتفاق افتاده باشد : شما عجله دارید و می خواهید از خانه خارج شوید ناگهان متوجه می شوید که گوشی شما فقط ۵ درصد شارژ دارد ! در این مطلب سعی می کنیم نکاتی برای افزایش سرعت شارژ شدن باتری گوشی موبایل بیان کنیم .

دو شاخه و شارژر مناسب

اولین کار این است که با شارژری که همراه گوشی قرار داده شده است ، گوشی را با استفاده از پریز برق دیواری شارژ نمایید . اگر شما عجله دارید , از زدن گوشی و شارژ کردن آن توسط رایانه یا لپتاپ خود داری کنید چرا که سرعت شارژ شدن گوشی شما را پایین می آورند . این قضیه برای شارژرهای بیسیم Qi نیز صادق است و سرعت شارژ شدن گوشی را پایین می آورد .

گوشی را به حالت هواپیما Airplane Mode ببرید !

برای افزایش سرعت شارژ شدن بهتر است گوشی خود را در حالت پرواز قرار دهید تا آنتن دهی خاموش شود. راه های زیادی برای اینکار وجود دارد . در اکثر گوشی های آندرویدی کافیست دکمه خاموش روشن را نگه دارید و هنگامی که منو ظاهر شد گزینه airplane mode را انتخاب کنید . حالت پرواز تمام امواج بیسیم رایویی را در گوشی غیر فعال می کند و شما هیچ گونه تماس ، پیام و دسترسی به اینترنت نخواهید داشت ، اما هنگامی که بدانید شارژ گوشی شما چند ساعت بیشتر دوام آورده و گوشی شما روشن خواهد ماند ارزشش را دارد .

گوشی را خاموش کنید.

اگر شما واقعا به گوشی خود در آن لحظه احتیاجی ندارید گوشی را به طور کامل خاموش کنید . مطمئنا با این کار زنگ هشدار یا اعلان ها کار نخواهد کرد و در کل باعث زودتر شارژ شدن می شود .

امکانات غیر ضروری را خاموش کنید.

بررسی کنید که آیا امکانات غیر ضروری مانند بلوثوث ، وای فای ، جی پی اس ، ان اف سی و …. روشن است یا خیر . تمام برنامه های خود را ببندید و از آپدیت شدن خودکار نرم افزار ها از فروشگاه هایی مانند گوگل پلی جلوگیری کنید . همچنین عملیات پشتیبان گیری خود کار را غیر فعال کنید . این نکات در ظاهر کوچک اما طلایی به شما در موقعی که در عجله هستید کمک می کند . بعلاوه اینکه تمام امکاناتی که غیر فعال می کنید پس از شارژ کردن به راحتی قابل برگشت خواهد بود پس نگران نباشید .

دست نزدید !

اگر شما نیاز دارید گوشی خود را روشن نگه دارید و حتی نمی خواهید آن را در حالت پرواز قرار دهید چرا که تماس یا پیام مهمی دارید که میبایست دریافت کنید و پاسخ دهید ، سعی نکنید هر ۳۰ ثانیه یک بار گوشی خود را چک کنید چرا ؟ چونکه صفحه نمایش بزرگترین مصرف کننده شارژ گوشی می باشد .

منبع : tech24.ir

بازنشر » berroz.com

چطور گوشی خود را سریع تر شارژ کنیم ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *