وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

عکس های فرناندا لیما مدل و مجری برزیلی به متلک های ایرانیان فحاش ! | fernanda lima

fernanda lima world cup 2014 (1)
عکس های فرناندا لیما مدل و مجری برزیلی به متلک های ایرانیان فحاش ! | fernanda lima

فرناندا لیما “fernanda limaمجری برزیلی برنامه قرعه‌کشی جام جهانی 2014 که صفحه فیسبوکش مورد حمله شدید ایرانیان قرار گرفته بود در گفتگو با فرانس 24 عنوان کرد: «هر فردی محصول فرهنگی است که در آن زندگی می‌کند.

او افزود: در مورد مردم ایران باید بگویم نظر من به خاطر کامنت‌های توهین‌آمیز نسبت به آنها تغییر نکرده است. من همچنان به فرهنگ و همه انسان‌ها احترام می‌گذارم.

 fernanda lima world cup 2014-berrozir

این مدل و مجری معروف بزریلی اظهار کرد: من فارغ التحصیل رشته روزنامه نگاری هستم و 15 سال است که در رسانه ها مشغول به کارم، در نتیجه معتقدم آماده مجری‌گری چنین برنامه‌هایی هستم. من بسیار خوشحال بودم که مجری‌گری برنامه بین‌المللی دیگری را بر عهده داشتم؛ برنامه‌ای که در سرتاسر جهان به نمایش در می‌آید و کار من بیشتر دیده می‌شود. این برنامه به نوعی به رسمیت شناختن توانایی‌های من بعد از سال‌ها تلاش در این زمینه بود و البته فرصتی برای به چالش کشیدن خودم.

fernanda lima world cup 2014

لیما ادامه داد: از من خواسته شد تا برای اجرای این برنامه، لباسی طلایی‌رنگ بپوشم که تا زانوی من بود؛ لباسی که به نوعی مناسب آب و هوای «باهیا» هم بود. بنابراین من لباسی را پوشیدم که از من خواسته شده بود. من یک حرفه‌ای هستم و آنچه را که عرف است دنبال می‌کنم. نه من و نه هیچ‌کس دیگری در این برنامه فکر نمی‌کرد چنین اتفاقی رخ دهد وگرنه معتقدم می‌شد تیپ و ظاهر دیگری نیز انتخاب شود.

 fernanda lima world cup 2014 (7)

مجری مراسم قرعه‌کشی جام جهانی برزیل افزود: من در مورد حملات و عذرخواهی‌ها شنیدم، البته شبکه‌های اجتماعی را خیلی دنبال نکردم. هر فردی محصول فرهنگی است که در آن زندگی می‌کند در نتیجه همان‌گونه که یک زن غربی در یک برنامه عظیم بین‌المللی لباس می‌پوشد، من هم لباس پوشیدم. باهیا هم جایی است که دمای هوای آن غالبا بالاست.

 fernanda lima world cup 2014 (6)

وی ادامه داد: معمولا اظهار نظرهای خشونت‌آمیزتر باعث جلب توجه بیشتری می‌شوند و این خود به گستاخی بیشتر منجر خواهد شد. اما من ترجیح می‌دهم فکر کنم انسان‌های بیشتری با قصد و نیت خوب و خوش‌قلب وجود دارند؛ کسانی که تفاوت را بین انسان‌ها به رسمیت می‌شناسند و با ذهنی بازتر و هوشمندانه‌تر از کسانی که حمله می‌کنند، به مخالفت و مناظره می‌پردازند.

 fernanda lima world cup 2014 (5)

لیما خاطرنشان کرد: من انتظار ندارم مورد عشق و علاقه همه قرار بگیرم اما تلاش می‌کنم عاشق همه باشم و هر روز انسان بهتری نسبت به گذشته شوم. فرهنگ‌های مختلف و نقطه‌نظرات متفاوت همیشه زمینه‌ای برای گفتگو بین انسان‌هاست. گفتگو و مناظره پدیده‌ای «سلامت» است اما خشونت هیچ‌گاه این‌گونه نخواهد بود.

 fernanda lima world cup 2014 (4)

این مدل مشهور برزیلی تاکید کرد: من می‌خواهم بگویم به خاطر تمام اتفاقاتی که افتاده متاسفم. من به هیچ‌وجه قصد نداشتم هیچ کشور، فرهنگ و یا مردمی را به هر شکلی مورد حمله و بی‌احترامی قرار دهم. من به هیچ‌وجه قصد نداشتم باعث نوعی از جنجال و یا رفتار خجالت‌آور شوم.

 fernanda lima world cup 2014 (3)

fernanda lima world cup 2014 (2)

وی گفت: من اطمینان می‌دهم که این اتفاق را به عنوان یک درس یاد خواهم گرفت و در انتخاب لباس برنامه «توپ طلا» آن را در نظر خواهم داشت تا همه بتوانند آن را تماشا کنند.

 منبع : ایسنا | به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز و به نقل از سایت خبری تیک
گردآوری و بازنشر » berroz.com

 عکس های فرناندا لیما مدل و مجری برزیلی به متلک های ایرانیان فحاش ! | fernanda lima

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *