وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

نتیجه وحشتناک جهاد جنسی + عکس ها

Sexual-Jihad
نتیجه وحشتناک جهاد جنسی + عکس ها

اخیراً در شبکه‌های اجتماعی تصاویر و خبرهایی منتشر می‌شود که حاکی از آن است که زنانی که فریب دروغ‌های مفتی‌های وهابی را خورده و به جهاد نکاح(!) در سوریه رفته‌اند و هر روز به همبستري یکی از تروریست‌ها برای شهوت‌رانی درمی‌آیند نوزادانی به وجود آمده‌اند که به محض زايمان مادران‌شان دفن می شوند و یا بدون هیچ مسؤولیتی در میان خرابه‌ای رها می‌شوند تا بمیرند.

 این نوزادان که حاصل ازدواج‌های زنان فریب‌خورده با تروریست‌های سوریه هستند اصلاً مشخص نیست متعلق به چه کسی است چون این زنان که برای جهاد نکاح به سوریه رفته‌اند روزانه توسط تروریست‌ها مورد سوءاستفاده جنسي قرار مي‌گيرند و موازین شرع را رعایت نمی‌کنند و فقط برای هوس‌رانی تروریست‌ها آماده هر کاری هستند و خودشان را با کمترین بها در اختیار تروریست‌ها قرار می‌دهند.

این نوزادها که حاصل ازدواج‌های زنان بی‌بند و بار و و مردان شهوت‌ران هستند پس از چند روز که شکل گرفته‌اند سقط می‌شوند و همچون تکه‌گوشتی در خرابه‌های سوریه رها می‌شوند تا غذای حیوانات درنده شوند.
Sexual-Jihad-1
 زنان سوری در اردوگا
Sexual-Jihad-2
زنان فریب خورده فرمان جهاد جنسی
بر اساس گزارش‌های دريافتي و تصاویر منتشرشده هر روز در نقاط مختلف سوریه که تحت سلطه تروریست‌هاست نوزادهایی بسیار کوچک رها شده‌اند که این صحنه‌ها بسیار تکان‌دهنده است اما تروریست‌ها هیچ توجهی به این مسائل ندارند و همچنان به شهوت‌رانی خود ادامه مي‌دهند.
 
گزارش‌های منتشرشده از سوی حامیان حقوق بشر در سوریه در شبکه‌های اجتماعی، آن قدر این مسائل را هولناک گزارش داده‌اند که نمی‌توان آنها را وصف کرد.
 
Sexual-Jihad
 رکورد دار عمل فحشا در زنان شرکت کننده در جهاد جنسی

 

برخی تروریست‌های سوریه که هیچ محدوده و قانونی را برای خود قائل نیستند وقتی متوجه حامله‌بودن زنی که به همبستري آنها درآمده است، می‌شوند به طریقي ضد بشری جنين شکل‌گرفته را از رحم زن خارج می‌کنند و سر می‌بُرند که تصاویر این اقدامات ضد انسانی آنها در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده و قابل مشاهده است

منبع:باشگاه خبرنگاران

بازنشر » berroz.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *