وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

مسی با ارزش تر از تمام تیم های گروه F !!

lionel messi
مسی با ارزش تر از تمام تیم های گروه F

مهاجم تیم ملی آرژانتین به تنهایی از مجموع ارزش تمامی بازیکنان رقبای آلبی‌سلسته در گروه F جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل باارزش‌تر است.

سیاسی «BAE» آرژانتین در گزارشی اعلام کرد ارزش لیونل مسی، مهاجم تیم ملی فوتبال آرژانتین به تنهایی بیشتر از مجموع ارزش تمامی بازیکنان رقبای این تیم در گروه F جام‌جهانی است. شاگردان آلخاندرو سابیا در مرحله گروهی جام‌جهانی 2014 برزیل با ایران، نیجریه و بوسنی‌وهرزگوین هم‌گروه هستند.
مسئولان باشگاه بارسلونا پیش از این عنوان کرده‌اند که ستاره آرژانتینی‌شان فروشی نیست و رقم فسخ قرارداد او را 300 میلیون یورو تخمین زده‌اند، این در حالی است که مجموع ارزش تمامی بازیکنان نیجریه، ایران و بوسنی‌وهرزگوین روی هم‌رفته 216 میلیون یورو است.
پس از آرژانتین تیم نیجریه با مجموع ارزش بازیکنان 96.1 میلیون یورو در جایگاه دوم است. بوسنی هم با 94 میلیون و 600 هزار یورو در مکان سوم و تیم ملی ایران با 25 میلیون و 175 هزار یورو در پله آخر ایستاده است. بر اساس این گزارش ارزش مجموع بازیکنان تیم آرژانتین از این حیث 6 برابر بوسنی و نیجریه و البته 25 برابر ایران ارزش دارد.

با توجه به ارزش اعلام شده لیونل مسی از سوی باشگاه بارسلونا این بازیکن آرژانتینی 13 برابر جان اوبی میکل، ستاره نیجریه که در بازار نقل‌و‌انتقالات 22 میلیون یورو ارزش دارد، می‌ارزد. همچنین مهاجم بارسلونا 11 برابر ادین ژکو، گرانقیمت‌ترین بازیکن بوسنی (27 میلیون یورو) قیمت دارد.
این اختلاف بازیکنان وقتی خودش را نشان می‌دهد که مسی را با اشکان دژاگه، گران‌قیمت‌ترین بازیکن ایران که ارزشی معدل 3 میلیون و پانصد هزار یورو دارد، مقایسه کنید. لیونل از این حیث 85 برابر هافبک ایرانی فولام می‌ارزد.
در کنار لیونل مسی می‌توان به نام سرخیو آگوئرو، دیگر مهاجم آرژانتین اشاره کرد که در حدود نیمی از مجموع ارزش بازیکنان نیجریه و بوسنی می‌ارزد. مهاجم منچسترسیتی با پیشنهادی کمتر از 50 میلیون یورو حاضر به ترک این تیم لیگ برتری نیست. مهاجم گلزن آلبی‌سلسته همچنین به تنهایی 2 برابر مجموع ارزش بازیکنان ایران قیمت دارد.

منبع خبر: تسنیم

بازنشر » berroz.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *