وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

قیمت صیغه و نحوه ازدواج با چند زن! + عکس

قیمت صیغه

قیمت صیغه - marrage
قیمت صیغه و نحوه ازدواج با چند زن! + عکس

قیمت صیغه

جولان سایت های همسریابی در حال ازدیاد است و این امر نیاز به یک حرکت جدی و تاثیرگذار است

فعالیت‌ سایت‌های همسریابی، بعضا مشکلاتی را در جامعه به دلیل فریب افکار عمومی و اسوء استفاده شخاص از احساسات پاک جوان‌ها به‌وجود خواهد آورد.متأسفانه این سایت و برخی سایت‌های مشابه و غیر آن با سواستفاده از سهل انگاری‌ها، مدعی فعالیت قانونی و تایید شده از سوی وزارت ارشاد هستند که این مساله نظارت جدی بر این مساله را می‌طلبد.

ممتازنیوز: براساس قانون کسانی که بدون داشتن مجوز وبا عناوین و روش‌های موهوم وجوهی را دریافت می‌کنند، کلاه‌بردار بوده و برای آنها از یک تا هفت سال مجازات حبس در نظر گرفته است.

عضو کمیسیون امنیت‌ملی وسیاست‌های خارجی مجلس با تشریح موارد حقوقی و کیفری برای برخورد با سایت‌های همسریابی، گفت: براساس قانون کسانی که بدون داشتن مجوز وبا عناوین و روش‌های موهوم وجوهی را دریافت می‌کنند، کلاه‌بردار بوده و برای آنها از یک تا هفت سال مجازات حبس در نظر گرفته است.

مهدی دواتگری در گفت‌وگو با خانه ملت، با اشاره به کلاهبرداری‌های صورت گرفته توسط برخی سایت‌های اینترنتی در رابطه با ازدواج موقت، تصریح کرد: قانون مشخصی برای برخورد با اینگونه کلاه‌برداری‌ها وجود ندارد و باید برای فعالیت این سایت‌ها از سایر قوانین استفاده کنیم.

نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: فعالیت‌ سایت‌های همسریابی، بعضا مشکلاتی را در جامعه به دلیل فریب افکار عمومی و سوء استفاده اشخاص از احساسات پاک جوان‌ها به‌وجود خواهد آورد.

وی افزود: اما در کنار این از وحدت ملاک ماده یک قانون تشدید مجازات مرتکبین ارتشاءمی‌توان نتیجه گرفت؛ کسانی که بدون داشتن اختیارات با عناوین و روش‌های موهوم وجوهی را دریافت کند، کلاه‌بردار محسوب شده و ضمن رد مال، از یک تا هفت سال مجازات حبس برای آنها در نظر گرفته شده است.

این نماینده مجلس نهم ضمن اشاره به اقدامات غیرقانونی و بدون مجوز اینگونه سایت‌ها، بیان کرد: این فعالیت‌ها در قالب کلاه‌برداری تعریف می‌شود و متهمان را می‌توان تحت تعقیب کیفری قرار داد.

دواتگری در ادامه به قانون جرائم رایانه‌ای اشاره کرد و گفت: در ماده ۲۱، ۲۲،۲۳ این قانون آمده است نهادها، گروه‌ها و سازمان‌هایی با نظارت قوه قضاییه و با مسئولیت دادستانی کل کشور با تشکیل کارگروهی عناوین مجرمانه‌ای که در این فضا ممکن است ارائه شود را تعریف کنند و تصمیم این کمیته نیز لازم الاجرا خواهد بود و به مراجع ذی‌ربط اعلام می شود.

وی تاکید کرد: از آن به بعد شرکت‌هایی که خدمات اینترنتی ارائه می‌دهند، مکلف هستند این موارد را سرلوحه کار خود قرار دهند.

عضو کمیسیون امنیت‌ملی وسیاست‌خارجی مجلس با اشاره به فیلترینگ این سایت‌ها، یادآور شد: متأسفانه این سایت و برخی سایت‌های مشابه و غیر آن با سواستفاده از سهل انگاری‌ها، مدعی فعالیت قانونی و تایید شده از سوی وزارت ارشاد هستند که این مساله نظارت جدی بر این مساله را می‌طلبد.

در ماده یک قانون تشدید مجازات مرتکبین ارتشاء آمده: هرکس از راه حیله و تقلب مردم را به وجود شرکت‌ها یا تجارتخانه‌ها یا کارخانه‌ها یا موسسات موهوم یا به داشتن اموال و اختیارات واهی فریب دهد یا به امور غیر واقع امیدوار سازد یا از حوادث و پیشامدهای غیر واقع بترساند و یا اسم و یا عنوان مجعول اختیار کند و به یکی از وسایل مذکور و یا وسایل تقلبی دیگر وجوه و یا اموال یا اسناد یا حوالجات یا قبوض یا مفاصا حساب و امثال آنها تحصیل کرده و از این راه مال دیگری را ببرد، کلاهبردار محسوب وعلاوه بر رد مال به صاحبش، به حبس از یک تا هفت سال و پرداخت جزای نقدی معادل مالی که اخذ کرده است، محکوم می‌شود.

به گزارش البرز چند نمونه از آگهی های منتشر شده در یکی از سایتهای ازدواج موقت را در ادامه مشاهده می کنید.

mehriye

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *