وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

قرارداد ازدواج بین برد پیت و آنجلینا جولی

Angelina-Jolie-And-Brad-Pitt-wedding-Pho
قرارداد ازدواج بین برد پیت و آنجلینا جولی

با وجود ده سال زندگی در کنار هم، آنجلینا جولی تصمیم گرفت که پیش از “بله” گفتن و ازدواج رسمی با برد پیت در روز ۲۳ اوت گذشته قراردادی را با او به امضا برساند. کاری که معمولا میان افراد ثروتمند و مشهور رایج است .

بر اساس گزارش مجله ی استار که این مطلب را منتشر کرده، این قرارداد به شدت مورد حمایت وکلای این دو هنرپیشه قرار گرفته است. ثروت این زوج نزدیک به ۴۲۵ میلیون دلار ( ۲۴۰ میلیون دارایی برد و ۱۸۵ میلیون سهم آنجلینا) برآورد شده است و در صورت وقوع طلاق میان آن دو پول های آن ها به فرزندانشان تعلق می گیرد .

این تصمیم بطور رسمی از سوی هردوی آن ها برای حمایت از فرزندانشان گرفته شده است. مجله ی استار عنوان کرد: اگر برد پیت مادامی که همسر آنجلیناست با زن دیگری رابطه برقرار کند، سرپرستی قانونی بچه ها به آنجلینا سپرده خواهد شد .”

در صورت وقوع طلاق، هریک از آن دو فقط دارایی پیش از ازدواج را حفظ خواهند کرد. این مجله می افزاید: پولی که این زوج پس از ازدواج به دست می آورند در محلی نگهداری و درصورت وقوع طلاق به شش قسمت مساوی میان فرزندان تقسیم خواهد شد. در مجموع، برد و آنجلینا حتی یک سانتیم بیشتر از مبلغی که به هنگام ازدواج با خود داشته اند را دارا نخواهند بود. پیمانی که یک بار دیگر نشان می دهد برای این دو فرزندانشان بیش از هر چیز اهمیت دارند .

منبع : persianv.com ♦ tehran98.com

بازنشر » berroz.com

قرارداد ازدواج بین برد پیت و آنجلینا جولی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *