وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

نان فروشندگان فیلترشکن در روغن فیلترها

فیلترشکن

فیلترشکن

سعید همتی – یکی از سایت‌هایی که وعده رفع فیلتر آن به کرات در دولت یازدهم از سوی دولمتردان داده شد شبکه اجتماعی فیس‌بوک است. اگرچه دادن وعده مذکور این روزها کمتر شده و مانند روزهای نخست کار دولت نیست.


در حال حاضر آمار دقیقی از میزان ایرانی‌های عضو فیس‌بوک و سایر شبکه‌های اجتماعی فیلتر شده در دست نیست اما برخی گمانه زنی ها عددی در حدود سه تا پنج میلیون را شامل می‌شود. این رقم یعنی سه تا پنج میلیون ایرانی برای دسترسی به این شبکه‌ها باید اقدام به خرید یا استفاده از یکی از چندین و چند روش دور زدن فیلترینگ کنند.
در حالیکه درآمد ناشی از اعضای این شبکه‌ها مدت‌هاست به جیب تامین‌کنندگان فیلترشکن سرازیر می‌شود، یکی دیگر از سرویس‌های مورد استفاده کاربران ایرانی یعنی وی‌چت نیز مسدود شد. سرویسی که به کاربران امکان می‌داد تا از طریق اینترنت خدمات صوتی، تصویری و متنی با موبایل خود داشته باشند.
اگرچه نرم‌افزارهای مشابه دیگری نیز وجود دارد که از جمله آنها به وایبر، کوکو، واتس‌اپ و تانگو نیز می‌توان اشاره کرد که البته به گفته دبیر کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه اینترنتی آنها نیز در نوبت بررسی فیلتر قرار دارند.
سرویس عکس ایسنتاگرام نیز گفته می‌شود دچار اختلال‌هایی شده است. در این میان سرویس‌ها و خدمات متعدد دیگری نیز در راه هستند که می‌توانند توجه کاربران ایرانی را به خود جلب کنند. به این ترتیب جمع بیشتری از ایرانی‌ها به دنبال یافتن راهی برای دسترسی به این سایت‌ها و خدمات می‌افتند.
چندی پیش مسدودسازی جیمیل نیز خبرساز شد. این سرویس نیز با اختلال‌هایی مواجه شد که همین موضوع دستمایه بررسی یک نویسنده قرار گرفت. وی در اینباره نوشت “مدتهاست که سایه فیلترینگ سایت ها و وبلاگ ها در کشور روز به روز دامنه پوششی خود را پراکنده تر می‌کند و این بازار مناسبی برای فروشندگان وی پی ان، ساکس و پروکسی ایجاد کرده است. فرض کنیم که از ۳۴ میلیون کاربر اینترنتی که روزانه از گوگل و جیمیل استفاده می‌کنند فقط ۲۰ میلیون نفر از آنها در دو روز گذشته از وی پی ان و ساکس استفاده کرده اند که هزینه خریداری آنها را ۳۰۰۰ تومان در نظر می‌گیریم. با این اقدام در دو ۶۰ میلیارد تومان ناقابل به سوی این بازار سرازیر شده است.”
اما حالا باید به غیر از فیس‌بوک، کاربران سایر خدماتی که این روزها فیلتر شده و می‌شوند را نیز اضافه کرد. چراکه طی روزهای گذشته شنیده می‌شود که برخی از جوانان به دنبال ابزار و روش‌های دسترسی به این خدمات از طریق انواع فیلترشکن‌ها هستند. این در حالیست که ظاهرا دسترسی به این خدمات از طریق فیلترشکن‌ها غیر ممکن نیست و به زودی شاهد سرازیر شدن انواع جدیدی از فیلترشکن‌ها باید باشیم که امکان دور زدن فیلترینگ را فراهم می‌کنند.
این موج جدید نیز یعنی سود بیشتر و بالاتر برای عرضه کنندگان و فروشندگان فیلترشکن‌ها. به عبارتی این روزها نان فروشندگان فیلترشکن در روغن فیلترهای جدید است.
به این ترتیب یک شغل جدید و پرسود که مالیات هم نمی‌پردازند! در کشور ایجاد شده که در نوع خود در ایجاد اشتغال نیز موثر بوده است! یعنی فروش فیلترشکن.

نان فروشندگان فیلترشکن در روغن فیلترها,vpn قانونی,خرید فیلتر شکن,Bread sellers in the oil filter proxy , vpn legally , buy Filter Crusher

(منبع:موبنا)

باز نشر » berroz.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *