وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

عکس اشتباه بچگانه جواد نکونام مقابل تیم ملی لبنان

Javad Nekounam
عکس اشتباه بچگانه جواد نکونام مقابل تیم ملی لبنان

تیم ملی متعلق به فرد یا باشگاه نیست پس تمام حرکات ملی پوشان باید در چارچوب قوانین ملی بوده و فقط برای تیم ملی ایران عزیز باشد ، بنا بر این ملی پوشان نباید حرکتی را برای باشگاه و یا فردی خاص انجام دهند. پس از اینکه جواد نکونام گل چهارم تیم ملی را به ثمر رساند، بازوبند آبی اش را در آورد و آن را روی سرش چرخاند و صراحتا عنوان کرده به خاطر تشکر از حمایت هواداران استقلال این کار را کرد …

جواد نکونام ، کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران به عنوان بهترین بازیکن دیدار تیم های ملی ایران و لبنان انتخاب شد، ولی یک حرکت اشتباه ارزشهای وی را زیر سوال برد .

پس از اینکه جواد نکونام گل چهارم تیم ملی را به ثمر رساند بازوبند خود را که رنگ آبی داشت از بازو درآورد و همانند پرچم در هوا چرخاند. نکونام  بازوبند آبی اش را در آورد و آن را روی سرش چرخاند و صراحتا عنوان کرده به خاطر تشکر از حمایت هواداران استقلال این کار را کرد،

جواد نکونام با به ثمر رساندن 2 گل در این دیدار در مسابقات مقدماتی جام جهانی هفت گله شد و به عنوان بهترین بازیکن میدن هم انتخاب شد.

تیم ملی متعلق به فرد یا باشگاه نیست پس تمام حرکات ملی پوشان باید در چارچوب قوانین ملی بوده و فقط برای تیم ملی ایران عزیز باشد ، بنا بر این ملی پوشان نباید حرکتی را برای باشگاه و یا فردی خاص انجام دهند.

امیدواریم این قبیل مسائل دیگر در تیم ملی تکرار نشود .

منبع : به گزارش «تابناک»،
بازنشر » berroz.com

عکس اشتباه بچگانه جواد نکونام مقابل تیم ملی لبنان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *