وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

طنز جنجالی!/هرکس در پاکدستی من تردید دارد بیاید کهریزک

تخلفات دولت احمدی نژاد
هرکس در پاکدستی من تردید دارد بیاید کهریزک

با انتشار بخش‌هایی از گزارش تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی در دولت دکتر احمدی نژاد و فرازهایی از شیرین​کاری​های قاضی دکتر استاد سعید مرتضوی، برخی از اسناد پاک​ترین دولت در تاریخ کشور را منتشر می​کنیم.

 

یکی از اتفاقات جالب در سازمان تامین اجتماعی، نوع بذل و بخشش‌های صورت پذیرفته به مقامات ارشد دولت است که ظاهراً رابطه حسنه‌ای با رئیس وقت این سازمان داشته اند. مثلا طبق اسنادی که یکی از اسیت ها منتشر کرده:

50میلیون تومان کارت هدیه اختصاصی به آقای رحیمی معاون اول وقت رئیس جمهوری
100 میلیون تومان به آقای عباسی سرپرست وقت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی
100 میلیون تومان به آقای شیخ الاسلامی معاون وقت اجتماعی رئیس جمهور

همچنین در این گزارش از 6 میلیارد پاداش خودمانی ها ا ثبت ۱۵ میلیون مورد تخلف دیده می​شود. ضمن اینکه مبالغ جالبی با عنوان کارت هدیه (از 500هزار تومان تا 5 میلیون تومان) به 37 نماینده مجلس نیز اهدا شده که کاملا ناعدلانه توزیع شده است (نماینده ملت مگر درجه یک و دو و سه دارد که به یکی 500هزار تومان دادند و به دیگری 5میلیون تومان). طبق اطلاع ما حق اعتراض و شکایت این نمایندگان عزیز محفوظ است! حق شکایت معاون اول احمدی نژاد هم همینطور. هم شکایت به خاطر بی عدالتی و هم تضعیف جایگاه معاون اولی. آخر یعنی چی که معاون اول نصف سرپرست کارت هدیه بگیرد؟

با این حال همان کارت هدیه​ها به تنهایی سندی است دال بر اینکه دولت نهم و دهم از بعد مشروطه که هیچ از قبل مشروطه در کشور، بی نظیر بوده و یحتمل بی نظیر خواهد ماند که این دومی خیلی مهمتر از اولی است! به هر حال ثبت 15 میلیون تخلف در 4 سال مدیریت واقعا تلاش خستگی ناپذیر و پشتکار عجیبی می​خواهد.

بر این اساس ضمن کوبیدن مشت محکم بر دهان یاوه گویانی که صفت «پاکترین دولت در طول تاریخ بشریت» را زیر سوال می​بردند، به برخی واکنش های در خصوص انتشار این خبر توجه بفرمایید.

 

واکنش​ها:

محمود احمدی نژاد در حاشیه مراسم آب پاشی باغچه منزل رو به خبرنگاران گفت: هوا خیلی سرد شده​ها! وی در برابر اصرار خبرنگاران توضیح داد: این تحقیق و تفحص​ها یک مشت کاغذ پاره است؛ اینقدر بکنن تا تفحص دانشون پاره شود!

سعید مرتضوی در گفتگو با فارس:

همه این اتهامات واهی است و من برای خدمت در آن پست باید پاداش هم می گرفتم که نگرفتم و گذاشتم برای بازنشستگان. هرکس قبول نداره بیاد کهریزک تا بهش تفهیم کنم.

 

علی اکبر جوانفکر در گفتگو با بهارپرس:

آنچه واضح است این است که مشکل مجلس در بحث تحقیق و تفحص یک مشکل ریشه ای است که تا زمانی که آقای هاشمی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام است امیدی به بهبود شرایط نیست. این گزارش هم سراسر کینه ورزی قالیباف و لاریجانی است که با احمدی نژاد مشکل دارند.

سرمقاله روزنامه رسالت:

الان وقت هم زدن دیگ گذشته نیست، اینقدر گذشته ها را به رخ مردم نکشید. گذشته گذشت. آقای روحانی! اصلا شما که می گویید خزانه خالی به شما داده‌اند، چطوری می​خواهید دو سبد کالا به مردم بدهید؟ اصلا چرا باید بدهید؟ اصلا چرا می​خواهید مردم را عوامفریبی نمایید؟ چرا اصلا ثروتمندان را از یارانه بگیرها حذف نمی کنید تا دائم از کمبود بودجه و پول یارانه ننالید؟ اصلا چرا نگران بررسی حساب های شخصی مردم هستید؟ چرا اصلا شما رای آوردید؟ چی شد که اینطوری شد؟ و…

بیست و سی:

گزارش تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی پس از قرائت در مجلس به قوه قضائیه ارجاع داده شد. ادامه اخبار…شنیده شده مبل‌های برنامه گزارش صدروزه رییس جمهور چند میلیون تومانی خرج روی دست بیت المال گذاشته که طبق اخبار رسیده مجموع چهار عدد مبل حدود 5 میلیون تومان شده که حتما در بخش​های بعدی خبر به آن رسیدگی می​شود. و اما گزارش مردمی مرآتی را از سطح شهر ببینید:

یک عدد مردم: ما چند ساله نون نداریم بخوریم آخه چرا بیت المال رو برای خرید مبل گرون هزینه می کنید؛ خب روی زمین می نشستید…

یک عدد مردم دیگر: دو تا بچه بیکار دارم که سه ساله صبح تا شب دنبال کارن. اون 5 میلیون پول مبل مصاحبه رو می دادین من اینا رو می فرستادم سر یه کاری. آخه این چه وضعیه؟!

این گزارش مردمی 10 دقیقه طول می کشد.

‌

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *