وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

راه های چاق شدن افراد لاغر در طب سنتی

Fitness
راه های چاق شدن افراد لاغر در طب سنتی

غلامرضا کردافشاری درباره راه‌های چاق شدن افراد لاغر اظهار داشت: افرادی که لاغر هستند و از لاغری رنج می‌‌برند می‌توانند از آب و عسل و کمی لیمو ترش استفاده کنند.

به گفته وی معمولا این افراد اگر زیاد غذا هم بخورند، خیلی چاق نمی شوند. غذا باید در بدن بنشیند و بدن غذا را بپذیرد تا جذب شود. مصرف انجیر خشک خیسانده در عسل و عرق انیسون یا دم کرده انیسون خود راهی برای چاق شدن افراد لاغر است.
این متخصص طب سنتی بیان کرد: انیسون بذری است مثل رازیانه که همراه با انجیر، مجاری غذا را در بافت‌ها باز می‌کند و باعث جذب غذا به سمت مجاری می‌شود . انجیر گرم و تر است و رطوبت آن به اندازه‌ است مخصوصا خیسانده آن باعث تقویت مغز، قلب و کلیه می‌شود و باعث وضعیت بهتری برای بدن افراد لاغر می‌شود.
کردافشاری گفت: کسانی که به مصرف برنج عادت دارند بهتر است که آن را با مصلحاتش بخورند. مثلا مصلح برنج زیره، زرشک و زعفران است. خوردن سرخ کردنی‌ها به دلیل حرارت و خشکی که ایجاد می‌کند می‌تواند باعث تشنگی شود.
این متخصص طب سنتی افزود: استفاده از خاگینه با شیره انگور غذایی مقوی بوده و از ضعف پیشگیری می‌کند.
کردافشاری درباره خواص شیربرنج و فواید آن برای کودکان و افراد لاغر بیان کرد: شیربرنج برای افرادی که دارای طبع سرد و خشک و کسانی که غلبه خلط سودا در بدن دارند, مناسب است خصوصاً برای افراد لاغر، کودکان و پیران مفید است در منابع طب سنتی آمده است که زیاد خوردن شیربرنج موجب افزایش طول عمر می‌شود.

منبع : به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری تسنیم، غلامرضا کردافشاری
گردآوری و بازنشر » berroz.com

راه های چاق شدن افراد لاغر در طب سنتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *