وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

درمان سرفه شدید با هویچ ایرانی !

درمان سرفه شدید با هویچ ایرانی !سرفه شدید گاهی می تواند فرد را دچار مشکلات زیادی نماید. یکی از روش های درمان سرفه شدید در طب سنتی استفاده از زردک یا همان هویچ ایرنی است.زردک یا جزر همان هویج ایرانی است که فصل برداشت آن زمستان است. این ریشه خوراکی کاربردهای وسیعی در طب و سفره ایرانیان داشته است اما مدتی است که تولید و مصرف آن به شدت کاهش یافته و کمتر در میوه فروشی ها دیده می شود.زردک یا همان هویج ایرانی برای درمان سرفه مزمن، سینه پهلو و وجود خلط سینه و درد آن مفید است و برای بیمارانی که دچار ضعف جسمی هستند نسخه بسیار مناسبی است و همچنین تقویت‌کننده معده و کبدهای سرد است.پیشنهاد می‌کنیم که در هنگام خرید، اندازه کوچکتر آن را انتخاب کنید؛ زیرا شیرین‌تر و آبدارتر خواهد بود.خواص هویج ایرانی با هویج فرنگی در بسیاری جهات مشابهت دارد. مثل وجود ماده کاروتن که در بدن به ویتامین A تبدیل می شود. اما میزان قند این نوع از هویج بیشتر از هویج فرنگی و آهن آن حدود 3 برابر بیشتر است.هویج ایرانی برای جلوگیری از کم خونی توصیه می شود. این نوع هویج به دلیل داشتن کلسیم و فسفر فراوان برای تحکیم استخوان ها بسیار مفید است.بخور "آویشن" نیز برای کسانی که دچار سینوزیت مکرر و چرکی می‌شوند، بسیار مؤثر است و یک درمان پایه‌ای محسوب می‌شود و مصرف "آویشن همراه با انجیر" باعث تقویت سیستم ریوی می‌شود و برای رفع سرفه مفید خواهد بود.

درمان سرفه شدید با هویچ ایرانی !

سرفه شدید گاهی می تواند فرد را دچار مشکلات زیادی نماید. یکی از روش های درمان سرفه شدید در طب سنتی استفاده از زردک یا همان هویچ ایرنی است.

زردک یا جزر همان هویج ایرانی است که فصل برداشت آن زمستان است. این ریشه خوراکی کاربردهای وسیعی در طب و سفره ایرانیان داشته است اما مدتی است که تولید و مصرف آن به شدت کاهش یافته و کمتر در میوه فروشی ها دیده می شود.

درمان سرفه شدید با هویچ ایرانی

زردک یا همان هویج ایرانی برای درمان سرفه مزمن، سینه پهلو و وجود خلط سینه و درد آن مفید است و برای بیمارانی که دچار ضعف جسمی هستند نسخه بسیار مناسبی است و همچنین تقویت‌کننده معده و کبدهای سرد است.

پیشنهاد می‌کنیم که در هنگام خرید، اندازه کوچکتر آن را انتخاب کنید؛ زیرا شیرین‌تر و آبدارتر خواهد بود.

خواص هویج ایرانی با هویج فرنگی در بسیاری جهات مشابهت دارد. مثل وجود ماده کاروتن که در بدن به ویتامین A تبدیل می شود. اما میزان قند این نوع از هویج بیشتر از هویج فرنگی و آهن آن حدود 3 برابر بیشتر است.

هویج ایرانی برای جلوگیری از کم خونی توصیه می شود. این نوع هویج به دلیل داشتن کلسیم و فسفر فراوان برای تحکیم استخوان ها بسیار مفید است.

بخور “آویشن” نیز برای کسانی که دچار سینوزیت مکرر و چرکی می‌شوند، بسیار مؤثر است و یک درمان پایه‌ای محسوب می‌شود و مصرف “آویشن همراه با انجیر” باعث تقویت سیستم ریوی می‌شود و برای رفع سرفه مفید خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *