وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

دانلود کرک بازی Mafia III

دانلود کرک بازی Mafia III

دانلود کرک بازی Mafia III

اولین بار در سال 2002 بازی مافیا از طرف استودیو ایلوژن سافت‌ورک به بازار عرضه شد و به سرعت مورد استقبال گیمرها قرار گرفت. نسخه دوم در سال 2010 توسط استودیو چک توکی گیمز به بازار آمد و باز هم با استقبال خوبی روبرو شد.

جدیدترین ورژن بازی مافیا توسط استودیو هنگر 13 که تازه کار هم هست به بازار عرضه شد. داستان آن در مورد انتقام‌گیری است که بسیار جذاب به نظر می‌رسد. فضای بازی مربوط به سال 1968 است و شخصیت اصلی و سیاهپوست بازی که به تازگی از جنگ ویتنام برگشته میخواهد زندگی سالمی را بدور از جرم و جنایت‌های گروه‌های مافیایی در شهر نیوبوردو داشته باشد، ولی اتفاقاتی که برای سمی، شخصیتی که برای لینکلن مانند پدر است، و دیگر دوستان وی می‌افتند، باعث می‌شوند تا شعله‌های انتقام گرفتن از سال مارکانو، رییس مافیا، در وی روشن شوند.

بازی Mafia III دارای گیم‌پلی قوی بوده و شخصیت‌های این داستان دارای هوش مصنوعی قوی بوده که البته مشکلاتی هم دارد، که با آمدن آپدیت‌های جدید آنها برطرف خواهند شد. یکی از مشکلات اصلی بازی عدم پشتیبانی از CPU های دو هسته‌ای است.

دانلود کرک بازی Mafia III

دانلود کرک بازی Mafia III

بازی هایی که به صورت کرک اکتیو می شوند گاها مشکلات خود را دارند که در این مطلب 3 کرک سالم برای بازی مافیا 3 برای شما آماده کرده ایم.

دقت کنید قبل از باز کردن پوشه کرک آنتی ویروس را غیرفعال کنید. هرچندکه این را هم باید بدانیم کرک ها را از سایت های معتبر دانلود کنید زیرا خود کرک‌ها می توانند ویروس باشند!.

دانلود کرک نسخه Reloaded با حجم 31.26MB

نکات اجرای این کرک بازی Mafia III

  • بازی را به ورژن 1.01 آپدیت کنید.
  • در صورتی که از کرک  Codex استفاده میکنید فایل bink2w64.dll رو حذف کنید و نام فایل bink2w64.cdx رو به bink2w64.dll تغییر بدید
  • در صورتی که از کرک Voksi استفاده میکنید فایل bink2w64.dll رو حذف کنید و نام فایل bink2w64.org رو به bink2w64.dll تغییر بدید
  • با این کرک DLC های بازی اجرا نخواهند شد

دانلود کرک نسخه Voksi با حجم 4.44MB

این کرک بروی تمامی ورژن های بازی – به جز Preload – و ورژن های آپدیت شده ی آینده بازی قابل اجرا خواهد بود.

بعد از Extract فایل , محتوای فایل MAFIA3-Voksi دقیقا در پوشه ای که فایل اجرایی بازی شما قرار داره بریزید

بازی رو از طریق SmartSteamLoader اجرا کنید و لذت ببرید .

این کرک نیاز به استیم ندارد و بازی بصورت آفلاین اجرا خواهد شد

دانلود کرک نسخه Codex با حجم 1.96MB (پیشنهادی)

گردآوری : وب سایت بروزرفع ارور و مشکلات بازی ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *