وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

شرور خوشتيپ و تهديد خانم‌ها با سلاح گرم + عکس

Handsome rogue Tehran
ابهت جواني که با اسلحه گرم اقدام به شرارت و تهديد مردم به قتل و زورگيري مي‌کرد، در ملاء عام در هم شکسته شد.

در پي شکايت شهروندان منطقه شهرک وليعصر و يافت آباد در خصوص شرارت يکي از اراذل و اوباش به نام تهران فعاليت ماموران کلانتري 153 شهرک وليعصر براي دستگيري اين فرد شرور آغاز شد. 

شاکيان خانم به ماموران گفتند: اين فرد که نامش سجاد و بسيار خوشتيب است با تهديد به قتل با سلاح گرم از ما اقدام به زورگيري و اخاذي کرده است. 

گروهي ديگر از شهروندان نيز به ماموران ياد آور شدند که اين فرد شرور نامبرده به دفعات موجب اخلال در نظم عمومي و صلب آرامش هموطنان بوده است. 

ماموران کلانتري در حالي اقدامات گسترده خود را آغاز کردند که دادسراي ناحيه 18 متهم نامبرده را به تحمل 6 ماه زندان و شلاق به جرم اخلال در نظم عمومي محکوم کرده بود. 

عوامل تخصصي کلانتري 134 شهرک قدس با شناسايي پاتوق‌هاي متهم  چندين روز به طور نامحسوس در کمين نامبرده نشستند. 

در نهايت ماموران در ساعت 21، يک خرداد ماه امسال شرور فراري را در خيابان ياسر مشاهده و در يک اقدام ضربتي وي را در حالي قصد تسليم شدن نداشت دستگير و ابهت پوشالي‌اش را در ملاءعام در هم شکستند. 

رئيس کلانتري 153 شهرک وليعصر “سرهنگ علي کبودوند” با تاييد اين خبر به باشگاه خبرنگاران؛ اظهار داشت: متهم نامبرده پس از دستگيري حسب دستور مقام قضايي به پايگاه پنجم پليس امنيت عمومي تهران بزرگ انتقال داده شد.  

Handsome rogue Tehran 1
Handsome rogue Tehran 2

منبع : به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران

بازنشر » berroz.com

؛ شرور خوشتيپ و تهديد خانم‌ها با سلاح گرم | اراذل و اوباش تهران , اخبار حوادث , اخبار سیاسی , شرور , خوشتیپ , تهدید , تهدید زن و دختر با کلت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *