وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

تقویت و محکم شدن ناخن در منزل

محکم شدن ناخن

تقویت و محکم شدن ناخن در منزل

محکم شدن ناخن

آیا ناخن‌هایتان شکننده و سست شده‌اند؟ علاقه دارید ناخن‌هایتان محکم و قوی باشند؟ برای تقویت و محکم شدن ناخن راه‌های زیادی وجود دارد که خیلی از این روش‌ها را در خانه می‌توانید انجام دهید پس برای تقویت و محکم شدن ناخن در منزل، این مطلب را مطالعه کنید.

تقویت و محکم شدن ناخن در منزل

محکم شدن ناخن

تقویت ناخن با ماسک تخم مرغ

برای تهیه این ماسک دو عدد زرده تخم مرغ را با یک قاشق عسل درون ظرفی ریخته و باهم مخلوط نمایید. دستان خود را بمدت 20 دقیقه درون این ترکیب قرار دهید. این ماسک تقویت کننده ناخن، سرشار از پروتئین است. بعد از این که 20 دقیقه به پایان رسید دستانتان را خوب بشویید و با کمک روغن، اطراف ناخن‌هایتان را خوب چرب کنید.

محکم شدن ناخن

ماسک تقویت کننده ناخن برای ناخن‌های شکننده

تقویت ناخن با سیر یکی از درمان‌های قدیمی و معروف است که موجب تقویت و رشد بهتر ناخن می‌شود. چند حبه سیر تازه را خرد کرده و سپس له نمایید. سپس این سیرهای له شده را بمدت 10 روز درون یک ظرف لاک تمیز بریزید. بعد از این که این 10 روز گذشت، هفته‌ای یک بار با کمک فرچه لاک، از آن ترکیب روی ناخن‌هایتان بزنید و هر چقدر که می‌خواهید روی دستتان بماند و سپس ناخن‌هایتان را بشویید. اگر از بوی سیر خوشتان نمی‌آید کمی آبلیمو را با پنبه به انگشتانتان بزنید تا بوی سیر از بین برود.

محکم شدن ناخن

ماسک تقویت رشد ناخن

افرادی که رشد ناخن‌هایشان خیلی کند است و دیر رشد می‌کنند باید به این مسئله مهم توجه کنند که پروتئین مورد نیاز ناخن‌هایشان را فراهم نمایند. برای این منظور 2 قاشق روغن زیتون را با نصف فنجان آب گوجه فرنگی مخلوط نمایید و بمدت 20 دقیقه انگشتان خود را درون این ترکیب قرار دهید. از این ماسک هر روز استفاده نمایید تا تاثیر عالی آن را ببینید.

گردآوری : وب سایت بروزسلامت پوست و مو

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *