وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

بیوگرافی شیلا خداداد | Shila Khodadad

عکس شیلا خداداد و فرزندانش

بیوگرافی شیلا خداداد | Shila Khodadad

بیوگرافی شیلا خداداد, Shila Khodadad

شیلا خدادادShila Khodadad” از بازیگران زن سینمای ایران است که متولد 14 آبان 1359 در شهر تهران است. نام همسر شیلا خداداد فرزین سركارات است که حاصل این ازدواج تا اکنون (96) دو فرزند است. خانم خداداد به ورزش‌های والیبال و فوتبال علاقه دارد و همچنین با توجه به علاقه او به موسیقی در چند گروه موسیقی نیز در حال فعالیت است. از نکات جالب بازیگر شدن شیلا خداداد تصادفی بودن آن است که به صورت اتفاقی در یک داروخانه توسط مسعود کیمیایی “Masoud Kimiai” دیده و به او پیشنهاد بازی در فیلم اعتراض را می‌دهد و بدین شکل او وارد دنیای سینما و بازیگری می‌شود.

بیوگرافی شیلا خداداد | Shila Khodadad

او در سال 75 به ادامه تحصیل در رشته ریاضی فیزیک پرداخت و با معدل 17 در سال 78 فارغ التحصیل شد. رشته دانشگاهی او مهندسی فیزیک است.

بیوگرافی شیلا خداداد, Shila Khodadad

اولین تجربه بازیگری شیلا خداداد در فیلم اعتراض ساخته مسعود کیمیایی بسیار خوب بود همچنین بودن در کنار باتجربه های سینمای ایران چون داریوش ارجمند، میترا حجار و محمد رضا فروتن شروع موفقی را برای او رقم زد که دیده شد.

بعد از مدتی توسط حمیده لبخنده کارگردان سریال در پناه تو برای ایفای نقش در فیلم آبی در کنار بازیگرانی چون هدیه تهرانی، بهرام رادان و حسن جوهرچی دعوت شد. شیلا خداداد در فیلم آبی نقش یک زن باردار با سکانس‌های محدود را داشت ولی همین برای شناخته شدن و انتخاب او برای بازی در فیلم عیسی می آید به کارگردانی علی ژاکان و بعنوان هنرپیشه نقش اول زن کافی بود.

بیوگرافی شیلا خداداد, Shila Khodadad

اما موفق‌ترین نقش شیلا خداداد در یکی از بیادماندنی‌ترین سریال های ایران یعنی سریال مسافری از هند به کارگردانی قاسم جعفری که در یک اقدام متفاوت و بی‌سابقه در تاریخ تلوزیون ایران (بعد از انقلاب) اقدام به ساخت سریالی دو زبانه از فرهنگ ایرانی و هندی کرد دانست. داستان سریال مسافری از هند در مورد دو دختر و پسری عاشق است که خانواده‌های آنان با ازدواج آنها مخالف هستند و مشکلات و داستان‌های متفاوتی برای رسیدن به هم سر راهشان سبز می شود.

بیوگرافی شیلا خداداد

در این سریال، شیلاخداداد به خوبی در نقش یک دختر نجیب‌زاده هندی به ایفای نقش می‌پردازد. با تلاش‌های آقای ایرج نوذری در زمینه زبانشناسی هند، شیلا خداداد توانست به خوبی با لهجه و گویش هندی این نقش را بازی کند.

از دیگر فیلم های سینمایی شیلا خداداد بازی او در فیلم ازدواج به سبک ایرانی در نقش شیرین به کارگردانی حسین فتحی بود که در کنار بازیگرانی چون داریوش ارجمند، فاطمه گودرزی، دانیل گودرزی، لادن طباطبایی، محمد رضا شریفی نیا و حسام نواب صفوی به ایفای نقش پرداخت. داستان فیلم ازدواج به سبک ایرانی در مورد یک جوان آمریکایی است که برای دیدن آثار تاریخی ایران به ایران سفر می‌کند و به صورت اتفاقی با دیدن شیرین در یکی از آژانس‌های هواپیمایی مثل فیلم‌های هندی یک دل نه صد دل عاشق او می‌شود. پدر شیرین در این فیلم داریوش ارجمند است که علاقه‌ای به ازدواج دخترش با خارجی‌ها ندارد و مخصوصا اینکه با آمریکایی ها !؛ که در این فیلم داستان و کشمکش‌هایی اتفاق می‌افتد که یکی از کارهای موفق سینمای ایران است.

بیوگرافی شیلا خداداد

بیوگرافی شیلا خداداد, Shila Khodadad

ماجرای ازدواج شیلا خداداد

شیلا خداداد در مصاحبه ای در مورد ازدواجش می گوید : من رفتم مطب دکتر و گفتم آقای دکتر، بینی من خیلی خوشگل است. لطفا اصرار نکنید که عمل کنم! دکتر هم اصرار کرد که تو حتما باید بینی‌ات را عمل کنی! من هم گفتم حالا چون شما اصرار داری، قبول بینی‌ام را عمل کن! (می‌خندد). در ادامه شیلا خداداد می‌گوید سال‌ها بودکه دوست داشتم بینی‌ام را عمل کنم و قبل از عمل زیبایی بینی از چند تا از همکاران و دوستان از کار ایشان خیلی تعریف شنیده بودم چون خیلی حساسیت داشتم که قیافه‌ام عوض نشود. در ادامه گفت اما بالاخره با تعاریفی که از کار دکتر شنیده بودم، پیش ایشان رفتم و قبول کردم که بینی‌ام را عمل کند. گویا قسمت این بودکه فرزین بینی من را عمل کند و ما از طریق این جراحی، باهم آشنا شویم و ازدواج کنیم.

صحبت های همسر شیلا خداداد

دکتر فرزین سرکارات : بعداز اینکه بینی‌اش را عمل کردم و دیدم خیلی خوب شده؛ گفتم خودم با ایشان ازدواج کنم! (می خندد) به هرحال ایشان به واسطه همین جراحی به مطب من رفت و آمد داشتند. طی همین رفت و آمدها متوجه شدیم که اشتراکاتی داریم، به همین دلیل معاشرت‌هایمان را بیشتر کردیم تا بیشتر آشنا شویم. بعد از مدت کوتاهی هم به دلیل اینکه هیچکدام مان به معاشرت‌های طولانی و آشنایی‌های کشدار معتقد نبودیم، تصمیم به ازدواج گرفتیم. از طرف دیگر خانواده‌هایمان خیلی به لحاظ خاستگاه فرهنگی شبیه هم بودند و همین مارابه اینکه زندگی مشترک تشکیل بدهیم، تشویق می کرد. بنابراین خیلی زود بانظر موافق ما دونفر و خانواده‌هایمان،ازدواج کردیم.

عکس های شیلا خداداد و همسرش و بچه هایش

عکس شیلا خداداد و همسرش عکس شیلا خداداد و فرزندانش شیلا خداداد و همسرش

عکس های شیلا خداداد

بیوگرافی شیلا خداداد, Shila Khodadadبیوگرافی شیلا خداداد, Shila Khodadad بیوگرافی شیلا خداداد, Shila Khodadad بیوگرافی شیلا خداداد, Shila Khodadadبیوگرافی شیلا خداداد, Shila Khodadad

مجموعه تلوزیونی شیلا خداداد

سال مجموعه کارگردان پخش
۱۳۹۴ دید در شب رضا رشیدپور  
۱۳۹۴ بیمار استاندارد سعید آقاخانی  
۱۳۸۷ پیامک از دیار باقی سیروس مقدم  
۱۳۸۱ مسافری از هند قاسم جعفری  

فیلم های سینمای شیلا خداداد

سال نام فیلم کارگردان
۱۳۹۴ بادیگارد ابراهیم حاتمی کیا
۱۳۸۹ زنان ونوسی، مردان مریخی کاظم راست گفتار
۱۳۸۸ زمهریر علی روئین‌تن
۱۳۸۸ سن پطرزبورگ بهروز افخمی
۱۳۸۷ اخراجی‌ها ۲ مسعود ده‌نمکی
۱۳۸۷ پسر تهرانی کاظم راست‌گفتار
۱۳۸۷ پاتو زمین نذار ایرج قادری
۱۳۸۷ پسر آدم، دختر حوا رامبد جوان
۱۳۸۷ خیابان بیست و چهارم سعید اسدی
۱۳۸۷ سایه وحشت عماد اسدی
۱۳۸۷ یک اشتباه کوچولو محسن دامادی
۱۳۸۵ سوغات فرنگ کامران قدکچیان
۱۳۸۴ آکواریوم ایرج قادری
۱۳۸۳ ازدواج به سبک ایرانی حسن فتحی
۱۳۸۱ قلب‌های ناآرام مجید مظفری
۱۳۸۰ عیسی می‌آید علی ژکان
۱۳۷۹ آبی حمید لبخنده
۱۳۷۸ اعتراض مسعود کیمیایی

گردآوری اختصاصی : وب سایت بروزبیوگرافی بازیگران

بیوگرافی شیلا خداداد, تاریخ ازدواج شیلا خداداد, بیوگرافی فرزین سرکارات, فرزند دوم شیلا خداداد, فرزندان شیلا خداداد, عکس عروسی شیلا خداداد, شیلا خداداد و دخترش, شیلا خداداد در امریکا, عکس منزل شیلا خداداد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *