وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

بوگاتی گالیبیر، افسانه ای که به حقیقت پیوست

بوگاتی گالیبیر، افسانه ای که به حقیقت پیوست bugati
بوگاتی گالیبیر، افسانه ای که به حقیقت پیوست

معرفی قوی ترین ،گران‌ترین و سریع ترین خودروی چهاردرب دنیا . شرکت فولکس واگن به‌عنوان مالک بوگاتی تصمیم گرفته خودرو افسانه‌ای بوگاتی گالیبیر (bugatti 16c galibier) را در سال آتی روانه بازار کند .

به نظر می‌رسید که بوگاتی گالیبیر در حال تبدیل شدن به یک افسانه و اسطوره است ، اما این شرکت می‌خواهد به همه یادآوری کند که مدل صندوقدار در حال طی مراحل پیش‌تولید است و البته این تیم در حال کار سخت روی این پروژه است .

این سوپر اتومبیل که اولین بار در نمایشگاه 2010 ژنو به نمایش درآمد ، اکنون چراغ سبز تولید را از کارخانه مادر ( همان فولکس واگن ) دریافت کرده است .

کارخانه بوگاتی بعد از بیرون دادن هزارمین ویرون ، حالا به دنبال آماده نمودن مدل مفهومی گالیبیر که به نمایش گذاشته بود ، تمرکز کرده است . گالیبیر قرار است یکی از تجملاتی‌ترین سدان‌هایی باشد که تا به حال در بازار عرضه شده‌ ، در همین راستا مسئولان بوگاتی گفته‌اند در حال کار روی بالا بردن توان موتور این خودرو می باشند .

طبق وعده همین مقامات قرار شده این ماشین در سال جاری میلادی رونمایی رسمی گردد . قرار است در این مدل نمونه تقویت شده‌ای از همان موتور 16 سیلندر معروف که در ویرون به کار گرفته شده بود ، مورد استفاده قرار بگیرد . قلب تپنده این خودرو تولید حداقل 800 اسب بخار قدرت را باید به راحتی انجام بدهد تا بتواند حداکثر سرعت این سدان را به حدود 341 کیلومتر بر ساعت برساند . بوگاتی می‌خواهد بدنه و سیستم حرکتی این خودرو را به نحوی تقویت نماید که اثر حرکت‌های فرمان به طور مجزا و کامل به هر چرخ وارد شود .

دیسک‌های سرامیکی کربنی که در ساخت این ماشین از آنها استفاده می‌شود یک نوآوری کاملا جدید هستند . قیمت گالیبیر هم مانند ماشین‌هایی که بوگاتی پیش از این ساخته تکان دهنده است ، عددی در حدود 1.5 میلیون دلار برآورد گردیده است .

بوگاتی گالیبیر که از آن به عنوان هیولایی برای جاده‌ها نام برده شده ، با موتور 16 سیلندر 8 لیتری قدرتی تولید می‌کند که برای بالابردن آدرنالین شما کافی است .این خودرو لوکس بر خلاف ویریون veyron 16.4 دارای 4 درب بوده و فضای کافی و راحتی برای سرنشینان فراهم می‌کند . پیشرفت‌های تکنولوژیکی بوگاتی با نورپردازی چراغ‌های LED و تکنولوژی نمایشگرهای لمسی خودرویی رویایی را خلق داشته است .

همچنین 8 عدد خروجی اگزوز در انتهای خودرو ، جاذبه ظاهری این اتومبیل را دوچندان کرده‌اند . ترکیب چرم بسیار لوکس و چوب با طراحی کلاسیک و رنگ‌های گرم نشان دهنده عزم بوگاتی در ارائه یک اثر هنری ماندگار است.

با وجود اینکه که بوگاتی اعلام کرده که تقاضای بسیار زیادی برای این خودرو وجود دارد ، اما با این حال خودروساز فرانسوی تاریخ مشخصی را برای عرضه این مدل پرطرفدار اعلام نکرده است .

با این حال بوگاتی اعلام کرده است که گالیبیر تنها مدل جدید این شرکت نبوده و این شرکت فرانسوی نقشه‌های فراوانی برای بازار خودرو به ویژه بازار خاورمیانه دارد .

در ادامه شما را دعوت می نماییم تا پیش نمایشی از این خودروی زیبا را مشاهده نمایید و از دیدن آن لذت ببرید .

منبع : car.ir

بازنشر » berroz.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *