وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

انتقال دختران جوان و زیباروی کُرد فریب خورده به اردوگاهای بی‌بندوباری اجباری، ناکام ماند

انتقال دختران جوان و زیباروی کُرد فریب خورده به اردوگاهای بی‌بندوباری اجباری، ناکام ماند
دختران جوان و زیباروی کُرد
گروه بین الملل ـ حیله گری و فریب کاری از مهمترین راهکارهای گروهک تروریست و ضدکُرد کومله در عضوگیری است. آنها با شعارهای دهن پرکن و دورغین و با دادن وعده‌هایی چون زندگی مرفه در کشورهای اروپایی و یا ادامه تحصیل جوانان در اروپا، برتر نشان دادن جایگاه زن و یا برابری حقوق زن و مرد، به راحتی جوانان به خصوص دختران جوان را فریب داده و به عضویت گروهک تروریستی خود در می آوردند .
گروهک مفسد و بی بند وبار کومله با فریب دختران کُرد ، که این امر مطابق میل سران گروهک بوده، با برپایی فحشا خانه هایی در اردوگاه‌ها و مقرهای خود از آنها سوءاستفاده جنسی می‌کنند.

بر اساس این گزارش، گروهک تروریست کومله بار دیگر توانست تعدادی از دختران ساده لوح پیرانشهری را فریب داده و به زرگویزله یعنی مقر اصلی خود منتقل کند که خوشبختانه در حین انتقال به اردوگاه، توسط نیروهای امنیتی اقلیم کردستان عراق و آسایش دستگیر شدند.

روز جمعه جاری، پنج دختر ۱۴ تا ۱۸ ساله که از مدتی قبل با این گروهک مفسد و بی بندوبار در ارتباط بوده اند از خانه فرار می‌کنند و خود را به اعضای گروهک می‌رسانند. اما در حین فرار نیروهای امنیتی با اشرافیت هر چه تمام به موضوع، دختران جوان فریب خورده را از دست گروهک کردستیز کومله نجات می‌دهند.

 

همیشه بخت با فریب خوردگان یار نیست و راههای جذب این افراد به کومله نیز مسدود نیست؛ لذا فریب خوردگان باید ماهها و شاید هم سال‌ها تاوان اغفال شدن خود را در این گروهک فاسد و بی بندو بار پس دهند؛ آنهم به شرط اینکه زنده بمانند و آنها را برای عملیات‌ها انتحاری و تروریستی به مناطق مختلف کردستان ایران و یا فحشاءخانه ها اعزام نکنند.

منبع : به گزارش خبرنگار بولتن نیوز

بازنشر » berroz.com

دختران جوان و زیباروی کُرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *