وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

آموزش اتصال تبلت به اینترنت adsl با مودم وایرلس

آموزش اتصال تبلت به اینترنت adsl با مودم وایرلس
آموزش اتصال تبلت به اینترنت adsl

بیش از این روش اتصال تبلت و گوشی های اندرویدی از طریق کابل به اینترنت adsl  را برای اولین بار در کشور بصورت تصویری آموزش داده ایم که می توانید در اینجا اتصال مستقیم تبلت به اینترنت adsl مطالعه کنید .

در این مقاله می خواهیم روش اتصال سیستم های اندروید به اینترنت adsl  را از طریق مودم های وایرلس بیان کنیم.وصل شدن با تبلت به اینترنت

خبر خوشی برای شما دارم کار بسیار ساده است ! اما اگر adsl  وایرلس دار ندارید باید برای خریدش حدود ۱۱۰۰۰۰تومان (قیمت فرودین ۹۲)هزینه کنید .

پس از خرید مودم تنها کاری که باید انجام دهید تنظیمات معمول adsl  است که بهتر است بصورت ppoe تنظیم گردد . در قسمت تنظیمات مودم هم حتما برای وایرلس خود رمز تعیین کنید .

برای این کار با کامیپوتر خود (اگر ندارید مشکلی نیست روش تنظیم با تبلت و گوشی هم گفته می شود) به تنظیمات مودم وارد شوید . برای ورود به تنظیمات مودم پس از وصل کردن آن به کامپیوتر و روش کردن آن ip  دستگاه را در مرورگر اینترنت وارد کنید . معمولا ip  دستگاه به این صورت است ۱۹۲٫۱۶۸٫۱٫۱  که در قسمتی از مودم و یا دفترچه مودم نوشته شده است .

به صفحه ای خواهید رسید که از شما رمز خواهد خواست  :

نام کاربری مودم : admin    پسورد :admin

اگر عمل نکرد دنبال رمز دیفالت دستگاه روی دفترچه یا قسمتی از برچسب چسابنده شده دستگاه باشید .

تنظیمات از این به بعد به دلیل وجود مودم های مختلف فرق می کند ولی شما باید به دنبال منوی   advanced setup  بگردید و وارد قسمت WAN  بشوید.

بر روی add  کلیک کنید ودر مراحل بعدی تنظیم پس از انتخاب حالت pppoe_ همه را دیفالت رها کنید  و تنها در قسمت آخر نام کاربر و پسوردی که از سرویس دهنده اینترنت دریافت کرده اید را وارد کنید (این رمز با رمز مودم فرق می کند) و گزینه save  یا next  را انتخاب کنید .
مودم را یکبار ریستارت کنید .
پس از وصل مجدد اینترنت باید برقرار باشد . (اگر مودم wizard داشت تنظیمات با آن راحت تر است)
حال در تبلت یا موبایل خود به تنظیمات رفته و در قسمت شبکه یا network وایرلس را روشن کنید . از روی شبکه های یافته شده مودم خودتان را انتخاب کنید تمام شد !

اگر برای تنظیم مودم adsl  وایرلس خودتان کامپیوتر ندارید و می خواهید آن را از طریق موبایل یا تبلت خود تنظیم کنید پس از روش کردن مودم   وایرلس تبلت یا گوشی خودتان را روشن کنید نام مودم را در قسمت شبکه های موجود خواهید دید روی آن کلیک کنید اتصال برقرار می شود اما اینترنت ندارید ! برای متصل شدن به اینترنت باید با وارد کردم ip دستگاه در مرورگر به تنظیمات مودم برسید و همانطور که در بالا گفته شد تنظیم کنید .

 منبع : gamar.ir

بازنشر » berroz.com

اتصال تبلت به اینترنت adsl با مودم وایرلس, آموزش, طریقه, مودم وایرلس, وصل کردن تبلت به اینترنت, به مودم, ای دی اس ال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *