وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

شکست عشقی , تعرض و آزار وحشیانه زن جوان

تعرض به زن جوان و آزار وحشیانه وی | شکست عشقی و تجاوز جنسی به دخترجوان,اخبار حوادث,آدم ربایی,تجاوز به زور,تجاوز به دختر جوان,سایت بروز,آدم ربایی,Rape
شکست عشقی , تعرض و آزار وحشیانه زن جوان | Rape

یک دستگاه خودروی پرشیا خاکستری با شیشه‌های دودی حوالی پونک، کنار وی ایستاده و فردی قوی هیکل از خودرو پیاده و با تهدید چاقو، او را به زور سوار خودرو کرده است.

مرد شیطان صفتی که به دلیل شکست عشقی، دخترجوان را ربوده و او را مورد آزار و اذیت قرار داده بود دستگیر شد.

با شکایت زنی به نام «پروانه» در هجدهم بهمن ماه امسال، پرونده‌ای تحت عنوان آدم ربایی مقرون به آزار و اذیت به عنف در کلانتری 163 ولنجک گشوده شد.

این زن با حضور در کلانتری، در حالی که شکواییه‌ای از دادسرای ناحیه 27 امور جنایی تهران در دست داشت، عنوان کرد که یک دستگاه خودروی پرشیا خاکستری با شیشه‌های دودی حوالی پونک، کنار وی ایستاده و فردی قوی هیکل از خودرو پیاده و با تهدید چاقو، او را به زور سوار خودرو کرده است و به منزلی در شمال تهران، منتقل و با تهدید چاقو وی را مورد آزار و اذیت قرار داده است.

پس از ثبت اظهارات این زن، ماموران با راهنمایی شاکیه، پس از استعلام شماره پلاک خودرو، آدرس مالک در محدوده ولنجک را به دست آوردند که با هماهنگی‌های انجام شده با بازپرس دادسرای امور جنایی، ماموران اطلاعات و تجسس کلانتری 163 ولنجک برای دستگیری متهم به محل اعزام شدند.

نهایتا در ساعت 21:10، نوزدهم بهمن ماه ماموران وارد مخفیگاه وی شده و این متهم جوان را در حالی که در حال تماشای تلویزیون بود، در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند و خودروی پرشیای وی را نیز که در پارکینگ قرار داشت، توقیف کردند.

متهم پس از دستگیری، خود را «اردشیر» معرفی کرد، در بازجویی‌ها گفت که به انگیزه انتقام به دلیل شکست عشقی، اقدام به ربودن شاکیه و آزار و اذیت آن کرده است.

متهم پس از تحقیقات مقدماتی بنا به دستور بازپرس دادسرای عمومی جنایی تهران، برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی قرار گرفت.

به گزارش سرویس حوادث جام نیوز به نقل از ایسنا

باز نشر » berroz.com

تعرض به زن جوان و آزار وحشیانه وی | شکست عشقی و تجاوز جنسی به دخترجوان,اخبار حوادث,آدم ربایی,تجاوز به زور,تجاوز به دختر جوان,سایت بروز,آدم ربایی,Rape

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *