وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

روش تشخیص روغن زیتون طبیعی و غیر طبیعی ؟

Olive Oil Bottles
روش تشخیص روغن زیتون طبیعی و غیر طبیعی ؟

رمضانی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه بیش از 99 درصد مردم روغن زیتون خوب را نمی‌شناسند اظهار کرد: رنگ روغن زیتون ربطی به کیفیت روغن این محصول ندارد و بسته به ارقام و زمان برداشت زیتون، رنگ روغن زیتون هم متفاوت است.

وی خاطر نشان کرد: اکثر مردم روغن زیتون اکسیداسیون را برای خرید انتخاب می‌کنند که بوی اکسید می‌دهد این درحالیست که روغن زیتون خوب باید بوی میوه یا برگ زیتون بدهد.

رمضانی یکی دیگر از راه‌های شناختن روغن زیتون را چشیدن آن عنوان کرد و افزود: در ابتدای زبان مزه روغن زیتون شیرین است و در انتهای زبان کمی احساس سوزش باید داشته باشیم، به اندازه‌ای که مجبور به سرفه کردن شویم.
رییس مرکز تحقیقات زیتون کشور گفت: باید فرهنگ استفاده از روغن زیتون را بین مردم ارتقاء دهیم تا با استفاده از این محصول خوب، سلامت جامعه افزایش یابد.

رنگیندن – مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رودبار- نیز ازبرداشت 13 هزار تن دانه زیتون و تولید 780 تن روغن زیتون در سال جاری خبر داد.

وی گفت: امسال در شهرستان رودبار که قطب تولید زیتون و روغن زیتون کشور است 13 هزار تن دانه زیتون برداشت شد که 30 درصد آن برای روغن‌گیری استفاده می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رودبار افزود: امسال 780 تن روغن زیتون در شهرستان رودبار تولید شد که از بهترین روغن‌های زیتون‌ دنیا به شمار می‌رود.

بازنشر » berroz.com

روش تشخیص روغن زیتون طبیعی و غیر طبیعی ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *