وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

دانلود بازی Dark برای XBOX360

Dark for XBOX360
دانلود بازی Dark برای XBOX360

شخصی که درون تاریکی به صورت مخفی حرکت میکند و با جرم و فساد مبارزه میکند به نظر شما چه خصوصیات اخلاقی میتواند داشته باشد؟ فردی عادی و بسیار دلسوز یا پلیسی وظیفه شناس.، اما جالب اینجاست که قهرمان و شخصیت اصلی بازی DARK دقیقا بلعکس تمامی ویژگی هایی است که در بالا ذکر کرده ایم.یک خون اشام بسیار خطرناک که برای ادامه زندگی اش باید از خون انسان ها تغذیه کند!. اما …

چه دلیلی دارد که یک خون آشام قدم هایش را برای حفظ کردن آرامش مردم و شهر بردارد ، این دقیقا سوژه ای خواهد بود که استدیو Realmforge از آن برای خلق و ساخت بازی DARK استفاده کرده است. میتوان گفت DARK همانند نامش ارتباطی مستقیم با تاریکی دارد ، اما تنها تاریکی است که بازی DARK را میسازد؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم خیر! یکی از منحصر به فرد ترین بازی هایی است که تا مدتی دیگر عرضه خواهد شد و به جرات میتوان گفت یکی از برترین بازی هایی نیز خواهد بود که با مخلوط کردن سبک و سیاق چندین بازی با یکدیگر و گنجاندن تمومی ویژگی های انها  در خود ، معجون بسیار دلچسبی را برای گیمران در آینده آماده کند.

خون آشام شب

جزییات فراوانی در مورد داستان بازی در دسترس نیست.اما با توجه به همین جزییات کم مقداری از داستان اصلی بازی را به صورت کلی برای شما شرح میدهیم. شخصیت اصلی بازی که شما کنترل او را به دست خواهید گرفت Eric تام دارد.اریک بر اثر یک حادثه حافظه اش را به کلی از دست داده است و هیچ چیزی از گذشته را به خاطر ندارد. حتی نمیداند که یک خون آشام بوده و برای ادامه ی زندگی نیاز به خون انسان دارد، اما چیزی که در حال حاضر مهم  خواهد بود این است که باید از دست یک سری جنایتکار فاسد که از گذشته ی وی و تمامی رمز رازهای زندگی اش خبر دارند فرار کند.

تیره و تاریک به سبک کمیک

گرافیک بازی حالت کارتونی مانند دارد. دقیق تر بخواهیم بگوییم حالت کمیک مانند دارد، مانند بازی های Dishonored و The Walking Dead . در این یکی دوسال اخیر این سبک گرافیک طرفداران بسیاری پیدا کرده است و میتوان گفت دیگر جزو نکات منفی بازی ها حساب نمیشود و بلعکس حتی میتواند همچین گرافیکی را جزو نکات مثبت بازی به حساب آورد.
سیستم نورپردازی ها در شب نیز با توجه به کمیک بودن گرافیک بازی بسیار خوب از آب در آمده اند. در کنار نورپردازی های موفقت آمیز ، طراحی شخصیت ها نیز به نظر جالب می آید. در کل گرافیک DARK تا به حال با توجه به تریلر ها و تصاویر هیچگونه مشکلی نداشته است و پیش بینی میشود بتواند مخاطب های زیادی را جذب کند.

در تاریکی شب دشمنان را نابود کن

میتوان گفت سبک اصلی بازی ِARK اکشن ، مخفی کاری خواهد بود که با اضافه کردن المان های نقش آفرینی ، تخیلی و اول شخص به خود به نظر میرسد توانسته گیم پلی بسیار سرگرم کننده برای بازیبازان خلق کند. اریک همیشه در تاریکی حرکت میکند و از پشت سر دشمنان را به صورت مخفیانه به قتل می رساند. آیتم های مختلفی برای برداشتن دشمنان از سر راه وجود دارد که در ادامه به برسی چند آیتم مهم و اصلی در مبارزه و نابودی دشمنان می پردازیم.

SHADOW GRIP : با فعال کردن این ویژگی هر دو دست اریک نیروی خاصی را جذب میکند و دست های وی شباهت به دست های یک گرگ نما پیدا می کند و میتواند به راحتی گردن دشمنان را بشکند و یا آنها را به اطراف پرتاب کند ، البته با به قتل رساندن بسیاری از دشمنان میتوانید این ایتم بازی را از حالت ابتدایی به حالت پیشرفته افزایش دهید.

PRESE NCE : ویژگی محبوب که قبلا در بسیاری از بازی ها از جمله STAR WARS دیده بودیم. با فعال کردن PN میتوانید به ذهن دشمنان نفوذ کنید و کارهایی را به انها تحمیل کنید که خودشان قصد انجامشان را نداشته باشند. به عنوان مثال: دشمن را مجبور کنید خود را از بلندی به پایین پرتاب کند و یا با اسلحه به سمت خودش شلیک کند.

VAMPIRE VISION : یا فعال کردن این ویژگی میتوانید همانند بازی HITMAN پشت تمامی اجسام و دیوار ها را ببینید. همچنین قادر خواهید بود مسیر حرکت دشمنان و جهت تماشای محیط توسط انها را مشاهده کنید.

به خون نیاز دارید

دشمنان بازی با توجه به تصاویر و تریلر ها از تنوع زیادی برخوردار هستند. از دزد گرفته تا پلیس های فاسد ، جنایت کارها و قاتلان حرفه ای که کشتن هرکدام مهارت های خاصی میخواهد که شما باید در طول بازی این مهارت ها را به دست بیاورید. در قسمت هایی از بازی نیز زامبی های مختلف در حال قدم زدن یا خوردن گوشت انسان های مرده هستند که اریک باید علاوه بر نابودی دشمنان ، زامبی های آدم خوار را نیز از سر راهش بردارد.
یکی دیگر از ویژگی هایی که بازی DARK از HITMAN الهام گرفته ، جا به جایی اجساد و پنهان کردن آن هاست. اریک بعد از کشتن هر یک از دشمنان باید جسدشان را درون کمد و یا پشت آشیایی مانند : میز و دیوار پنهان کنید تا دیگر دشمنان از وجود شما در محیط ها آگاه نشوند و بتوانید به راحتی اریک را در تاریکی و به صورت مخفیانه به هدفش نزدیک کند.
همانطور که در بالا ذکر کردم ، روش های مختلفی برای از پا در آوردن دشمنان در بازی طراحی شده است و با توجه به اینکه اریک یک خون اشام هست نابود کردن دشمنان از راه گاز گرفتن و مکیدن خون انها نیز امکان پذیر است.اما باید توجه کنید که هرگز از خون زامبی ها تغذیه نکنید زیرا ممکن است به یک خون آشام + زامبی تبدیل شوید!.

منبع توضیحات: وبسایت گیم فا

تصاویری از محیط بازی:

Dark-screenshots-01-small Dark-screenshots-02-small

Dark-screenshots-03-small Dark-screenshots-04-small

Dark-screenshots-05-small Dark-screenshots-06-small

نکات اصلی و کلیدی در اجرای بازی های کنسول XBOX360 :

1) برای اجرای بازی ها ، پس از دانلود نمودن تمامی پارت های هر بازی ، یک فایل با فرمت ISO در اختیار شما قرار می گیرد. این فایل را باید توسط نرم افزارهایی مانند CloneDVD  به صورت Burn Image To Disc رایت نمایید. دقت داشته باشید که حتما باید از DVD9 استفاده نمایید.

۲) برای اجرای بازی ها ، کنسول شما باید به آخرین آپدیت دستگاه آپدیت شده باشد. در صورت عدم اطلاع از نسخه آپدیت کنسول خود و یا ندانستن روش آپدیت ، به هیچ وجه به اجرای بازی در کنسول خود نپردازید به دلیل اینکه باعث از کارافتادگی کامل کنسول شما خواهد شد. آخرین آپدیت مربوط به کنسول خود را همواره می توانید در پستی که هر بازی زده می شود در همین بخش پیدا کنید.

۳) برای اطلاع از آپدیت کنسول خود و اجرای بازی های هکی ، به فروم های معتبر در این زمینه مراجعه نمایید. از جمله این فروم ها ، می توان به فروم معتبر بازی سنتر اشاره نمود. دقت داشته باشید که سئوالات شما کاربران عزیز در مورد نحوه آپدیت کردن کنسول به هیچ وجه مورد پشتیبانی وبسایت دانلودها نمی باشد . ولی تمامی بازی ها تست شده با آخرین نسخه آپدیت بوده و کاملا سالم می باشند.

 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repairکه در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

دانلود به صورت پارت های ۱ گیگابایتی :

دانلود پارت ۱ :   Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Direct Link

دانلود پارت ۷ :   Direct Link

دانلود پارت ۸ :   Direct Link

منبع : berroz.com

دانلود بازی Dark برای XBOX360

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *