وب سایت بروز
جستجو کردن
Close this search box.
جستجو کردن
Close this search box.

حمله ی تمام قد رسانه ها علیه سریال در حاشیه و تلاشی دروغین بنام شکست مهران مدیری !

Dar-Hashiye
تلاشی دروغین بنام شکست مهران مدیری !

متاسفانه رسانه ها همیشه از جانب مردم حرف می زنند ! با اینکه نظر مردم 100% مخالف نظر آنهاست ! در حالیکه مردم یک کشور تشکیل شده اند از چندین استان و شهرستان و توابع با تفاوت های فرهنگی و … که مسئولان و رسانه ها عادت کرده اند از جانب مردم ( اطرافیان مسئولان !) بدون اینکه از آنها بپرسند و نظر مردم برایشان اهمیت داشته باشد حرف بزنند !

سریال در حاشیه با کارگردانی مهران مدیری محبوب, که در حال حاضر از شبکه سه سیما پخش می شود, مانند سایر کارهای ایشان دارای محتوایی واقعی و در واقع حرف دل مردم است ! که متاسفانه مانند گذشته, از مسئولان تا رسانه ها در حال کوبیدن و دروغ پردازی برای توقف پخش این برنامه زیبا و واقعی هستند. و با تیترهایی چون : شکست روی آنتن !, فیلم نامه ضعیف, ترکیب بد بازیگران و و و … تمام قد در تلاش هستند تا این سریال را متوقف ! و مردم را خودبخود بسوی ماهواره ها و شبکه و فیلم های خارجی سوق دهند ! چون متاسفانه هیچ کارگردانی نمی تواند و نیست که بتواند مانند مهران مدیری سریال هایی را تهیه کند که باعث شاد شدن مردم و اجتماع شود ! نه اینکه مانند سریال های بی محتوایی چون سریال نرگس ! که یکی از هموطنان ما بخاطر وجود غم و اندوه فراوان در این سریال بخاطر لطف مسئولان سکته کند و فوت شود !

جالبتر اینکه در بلاد کفر ( آمریکا و … ) فیلم و سریال و مخصوصا مستندهای واقعی بر ضد مسئولان و ارگان های کشورهای خودشون می سازند که مدام در این فیلم ها سازمان های مهم و تاثیرگذاری ( بد یا خوب ) چون FBI و CIA را جاسوس, تروریست, خائن و حتی به سخره می گیرند ! ولی در کشور ما همه چیز خوب است و حتی حق شوخی هم نداریم !

بررسی محتوا و موضوع سریال

بار دیگر عرض می کنم که رسانه ها عادت دارند که هر چیزی که به ذهنشان می رسد را با نام مردم می نویسند و پخش می کنند ! چون مردم نمی توانند و راه بجایی نمی برند که بخواهند اعتراض کنند !

سریال در حاشه اشاره دارد به واقعیت های تلخی در حوزه ی پزشکی, که من نوعی که به همت مسئولان و قانون گذاران دارای مریض زیادی هستیم و در انواع آن ! به چشم دیده ام : زیرمیزی پزشکان ! کم کاری وحشتناک ! بی محلی به مریضان و همراهان ! یک عدد پزشک برای یک بیمارستان ! صندوق دم بیمارستان ! (یعنی اول پول بعد ورود ), 2 تا سرم و سوزن و ویزیت 40 هزارتومان برای مناطق محروم و روستایی ! و و و .. .. که از همه جالبتر شعارهای وزیر بهداشت هم دم در بیمارستان در جهت توسعه و کمک به بیماران مخصوصا مناطق محروم خودنمایی می کند !

البته این رو همه می دونیم که همه ی پزشکا بد نیستند ! و قرار نیست یک یا 10 نفر نماینده تمام یک قشر یا کشور باشند ! ولی این موضوع عدم توانایی مسئولان در مدیریت و نظارت و قانون گذاری در مسئولیت هایی که به اونها سپرده شده رو نشون میده ! و جالبتر اینکه یک مطلب چند روز پیش راجعبه دندان خوندم که خود کارشناس و پزشک, دلیل خراب شدن دندان هارو مستقیما عدم توانایی مردم در پرداخت هزینه های درمانی بیان کردند که تنها واقعیت هم همین هست ! ولی مسئولان ما از اینکه به اونها ایرادی بگیرید مثل عزرائیلی بنام پراید ! آنچنان صحبت می کنند که گویا در این دنیا همه چیز خراب است و آنها بهترین هستند ! با اینکه در این سریال نقش یک پزشک خوب و بیمارستان خوب هم در آن گنجانده شده ولی معترضین به این هم راضی نیستند و کلا اهل انتقاد پذیری نیستند ! در حالیکه در خبری که چند روز پیش با این تیتر “مقایسه درآمد پزشکان در ایران و غرب/ پزشکان میلیونی تا میلیاردی!” بعد از پخش سریال در حاشیه در رسانه ها منتشر شد. میزان درآمد پزشکان ایرانی را » متاسفانه بر خلاف كشورهاي اروپايي و امريكا، هيچ آمار رسمي از درآمد متوسط و همچنين حداقل و حداكثر درآمد پزشكان متخصص در کشورمان از مراجع رسمي نظير وزارت بهداشت، سازمان نظام پزشكي، وزارت كار و یا اداره آمار وجود ندارد. ! « بیان کردند که فکر کنم باید به آقای مهران مدیری ایراد بگیریم که چرا واقعیت های کمی را مطرح می کند !.

صحبت زیاد و واقعیت زیاد هست ولی این رسمش نیست که این سریال که قرار بود در 90 قسمت پخش شود در 27 قسمت با زور مسئولان و انتشار دروغ های رسانه ای به اتمام برسد !

کاش بجای اینهمه شعار کمی از بلاد کفر انسانیت رو حتی به دروغ و ظاهر نمایی یاد می گرفتیم !

تحلیل : بروز berroz.com

 حمله ی تمام قد رسانه ها علیه سریال در حاشیه و تلاشی دروغین بنام شکست مهران مدیری !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *